Pascalstraat 18 A t/m H te Ede
Representatieve kantoorruimte gelegen in het moderne kantoorgebouw "De Triomfoor" op bedrijventerrein de Frankeneng, nabij de rijkswegen A-12 en A-30. Het pand bestaat uit 4 bouwlagen en ondergelegen parkeerkelder.
€ 90,- per m² p.j.
486 m²
Representatieve kantoorruimte gelegen in het moderne kantoorgebouw “De Triomfoor” op bedrijventerrein de Frankeneng, nabij de rijkswegen A-12 en A-30. Het pand bestaat uit 4 bouwlagen en ondergelegen parkeerkelder.
Oppervlakte
-131 m² op de begane grond.
-154 m² op de eerste verdieping.
-66 m² op de eerste verdieping.
-135 m² op de derde verdieping.
Bovengenoemde metrages zijn inclusief het aandeel in de algemene ruimte zoals de entree. De genoemde metrages zijn desgewenst ook te combineren.
Opleveringsniveau
– Representatieve entree met automatische deur op de begane grond;
– Kantoren met eigen entree;
– Kabelgoten (excl. databekabeling);
– Vloerbedekking;
– Pantry;
– Systeemplafonds voorzien van LED verlichtingsarmaturen;
– Draai-/ kiepramen;
– Luchtbehandelings-/ topkoelingsinstallatie;
– Sanitaire voorzieningen per verdieping;
– Intercom installatie en deuropener;
– Lift;
– Brandmeldinstallatie;
– Brandslanghaspels;
– Brandblussers.
Bereikbaarheid
Per auto
Het object is zeer goed te bereiken. De Pascalstraat is eeen zijweg van de Galvanistraat, de hoofdweg op het bedrijventerrein. De op- en afritten van de Rijkswegen A-12 en A-30 zijn gelegen op korte afstand. Via de A-30 is de Rijksweg A-1 binnen enkele minuten te bereiken.
Per openbaarvervoer
Langs de Galvanistraat bevinden zich diverse bushaltes vanwaar de bussen diverse zones aan doen. NS-Station Ede-Wageningen is zowel per eigen vervoer alsook met de bus binnen enkele minuten uitstekend te bereiken.
Huurvoorwaarden: Huurprijs
Kantoorruimte: € 90,– per m² v.v.o. per jaar te vermeerderen met btw en servicekosten.
Parkeerplaatsen: € 350,– per plaats per jaar te vermeerderen met btw en servicekosten.
Servicekosten
€ 45,– per m² v.v.o. als verrekenbaar voorschot per jaar te vermeerderen met btw.
De leveringen en diensten kunnen onder meer omvatten:
• Onderhoud deurveren/intercom;
• Controle brandslanghaspels, brandblussers, brandmeldinstallatie en noodverlichting algemene ruimten;
• Schoonmaakkosten algemene ruimten en parkeergarage;
• Tuinonderhoud en strooien terrein in geval van gladheid;
• Gasverbruik;
• Onderhoud lift en liftkeuring;
• Elektraverbruik, algemene en privé ruimten;
• Onderhoud verlichting (vervanging lampen) algemene ruimten en buitenverlichting;
• Glasbewassing buitenzijde en entree binnenzijde;
• Vuilafvoer;
• Waterverbruik;
• Belettering/logo’s huurders;
• Onderhoud c.v.-, hydrofoor- en luchtbehandelingsinstallatie;
• Administratiekosten ad 5% over de hierboven genoemde leveringen en diensten.
Huurtermijn
Nader overeen te komen.
Opzegtermijn
12 maanden voor het eindigen van een huurperiode.
Betaling
Huurgelden inclusief btw en servicekosten dienen per kwartaal vooruit voldaan te worden.
Zekerheidstelling
Huurder dient een bankgarantie te stellen ter grootte van 3 maanden huur inclusief btw en servicekosten.
Indexering
De huurprijs zal jaarlijks worden geïndexeerd, voor het eerst een jaar na de huuringangsdatum, op basis van het Consumenten prijs indexcijfer CPI.
Huurovereenkomst
De huurovereenkomst zal worden opgesteld op basis van een standaard ROZ huurovereenkomst kantoorruimten.
Het bovenstaande behelst geen aanbod doch slechts vrijblijvende en globale informatie met betrekking tot het daarbij genoemde
onroerend goed. Wij kunnen niet instaan voor de juistheid of volledigheid van deze gegevens.
Vraag de brochure voor dit pand aan!
Activast gebruikt cookies om het gebruik van de website te analyseren en het gebruiksgemak te verbeteren.
Lees hier meer over cookies
Accepteer